Завдання для 10-A класу (24.02)
Тема " Охорона довкілля. "
1 Подивитися уважно відео та виконати вправи на сторінках 146
https://www.youtube.com/watch?v=v3QGZd2wrr4
VIDEO
2 Знайди помилку
У кожному з цих речень є помилка. Знайдіть її та виправте:
If I was taller, I’d be a basketball player. If John would ask you on a date, would you go? If Brian won the competition, he had be very happy. If I were you, I’d to go to Barcelona in the Spring - the weather is much nicer. I wouldn’t do maths at school unless I didn’t have to. 3 Усно виконати вправу 2,3 на сторінці 148
4 Зіграйте в гру
-https://wordwall.net/ru/resource/8879544/murphys-law-2
-https://wordwall.net/ru/resource/12542491/conditional-2
Домашнє завдання
Виконати тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8986984
Завдання для 10-A класу (22.02)
Тема " Охорона довкілля. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 13:25
1 Подивитися уважно відео та виконати вправи на сторінках 146
https://www.youtube.com/watch?v=qOjJbr7mJUY
2 Вивчити правило ст 146 про вживання CAUSE or REASON
3 Виконати вправу 1 на сторінці 146
4 Зіграти в гру
https://wordwall.net/ru/resource/2495159/reason-cause
5 Виконати картку
https://www.liveworksheets.com/ze1638886hb
6 Усно виконати вправу 2,3 на сторінці 147
Домашнє завдання
Виконати тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7167012
Завдання для 10-A класу (22.12)
1 Виконати тест Control Writing
https://vseosvita.ua/private/go-col/487448-9178?year=2022
Завдання для 10-A класу (14.12)
Тема " Контроль читання. "
1 Виконати тест Control Reading
https://vseosvita.ua/private/go-col/447350-3e57?year=2022
Завдання для 10-A класу (09.12)
Тема "Меню. Написання рецепта. Контроль аудіювання "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 09:25
1 Подивитися уважно відео та виконати вправи на сторінках 108-110
https://www.youtube.com/watch?v=cOqxGvVs2kA
2 Виконати вправу 1 на сторінці 108
3 Виконати вправу 2 на сторінці 108
4 Виконати вправу 3 на сторінці 109
5 Прослухати діалог вправи 4 на сторінці 110 та виконайте завдання
https://drive.google.com/file/d/1_-D5TPyh3tdF8OAlUFEbVWy68ailZEUY/view?usp=sharing
Домашнє завдання
Виконати тест Control Listening
https://vseosvita.ua/private/go-col/487447-d68c?year=2022
Завдання для 10-A класу (07.12)
Тема "Українські кулінарні традиції. "
1 Подивитися уважно відео та виконати вправи на сторінках 104-107
https://www.youtube.com/watch?v=egnatsJOxqM&t=4s
2 Виконати вправу 1 на сторінці 104 (усно)
3 Виконати вправу 2 на сторінці 104 (письмово)
4 Прочитати та перекласти вправу 5 на сторінці 105 усно дати відповіді на запитання на сторінці 106
5 Прочитати та перекласти вправу 6 на сторінці 106
6 Зіграти в гру
https://wordwall.net/uk/resource/31755887/ukrainian-dishes
7 Зіграти в гру
https://wordwall.net/uk/resource/38799862/%d0%b0%d0%bd%d0%b3%d0%bb%d1%96%d0%b9%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/ukrainian-borshch
Домашнє завдання
Виконати тест
https://vseosvita.ua/private/go-col/447347-7765?year=2022
Завдання для 10-A класу (02.12)
Тема "Приготування страв за рецептами. Британські традиційні страви. "
1 Подивитися уважно відео та виконати вправи на сторінках 101-103
https://www.youtube.com/watch?v=iwxoxOlFMqU&list=PLPLUeg39dgMzPmxrPdL_45ucwfS5wSjku&index=28
2 Прочитати та перекласти вправу 1 на сторінці 101
3 Усно виконати вправу 2 на сторінці 102
4 Прочитати та перекласти вправу 4 на сторінці 102
5 Виконати тест
https://vseosvita.ua/private/go-col/447346-b828?year=2022
Домашнє завдання
За зразком вправи 4 виконати вправу 5 на сторінці 103 ( написати параграф на одну з тем)
Завдання для 10-A класу (30.11)
Тема "Їжа. Смаки та вподобання. "
1 Подивитися уважно відео та виконати вправи на сторінках 97-99
https://www.youtube.com/watch?v=YXhI2RQPDO8&list=PLPLUeg39dgMzPmxrPdL_45ucwfS5wSjku&index=32
2 Усно виконати вправу 1 на сторінці 97
3 Прочитати та перекласти вправу 3 на сторінці 97
4 Прочитати та перекласти вправу 5 на сторінках 98-99
5 Виконати картку
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Recipes/Jamie's_recipe_nk3154976og
Домашнє завдання
За зразком вправи 5 написати як приготувати вашу улюблену страву
Завдання для 10-A класу (25.11)
Тема "Національні страви в Україні. Корисна та шкідлива їжа. "
1 Подивитися уважно відео та виконати вправи на сторінках 93-94
https://www.youtube.com/watch?v=4uprkjQrL0o
2 Виконати вправу 3 на сторінці 94 (письмово)
3 Ознайомлення з умовним реченням другого типу.(Зробіть конспект та виконайте вправи)
https://www.youtube.com/watch?v=n7WL-sRIYFk&t=12s
VIDEO
2. Виконати впр. 1,2,3 ст. 95-96
3. Домашнє завдання: виконати вправу за посиланням (вишліть скріншот)
Завдання для 10-A класу (23.11)
Тема "Традиційна Британська їжа. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 13:25
1 Подивитися уважно відео та виконати вправи на сторінках 88-92
https://www.youtube.com/watch?v=Y2rXjKbdtKY
2 Прочитати та перекласти вправу 3 на сторінці 89
3 Виконати впрау 7 на сторінці 91-92 (усно)
4 Усно дати відповіді на запитання вправа 6 на сторінці 91
5 Зіграйте в гру
https://wordwall.net/uk/resource/31902554/national-dishes
Домашнє завдання
Вконати картку
https://www.liveworksheets.com/rx2858754ku
Завдання для 10-A класу (18.11)
Тема "Англійська- мова міжнародного спілкування.Навчальні курси. Систематизація та узагальнення. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 09:25
1 Подивитися уважно відео та виконати вправи на сторінках 82-83
2 Виконати вправу 5-7 на сторінках 82-83
3 Подивитися уважно відео та виконати вправи на сторінках 84-86
https://www.youtube.com/watch?v=tXvt3JJgDTU&list=PLPLUeg39dgMzPmxrPdL_45ucwfS5wSjku&index=25
4 Виконати вправи 1-4 на сторінках 84-85
Дорогі учні! Вам необхідно пройти узагальнююче тестування з теми.
https://vseosvita.ua/private/go-col/379419-3359?year=2022
Завдання для 10-A класу (16.11)
Тема "Система освіти у Великій Британії та США. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 13:25
1 Виконати вправу 1 на сторінці 80
2 Виконати картку
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_%28ESL%29/First_conditional/First_Conditional_mk1059502au
3 Виконати вправу 3 на сторінці 81
4 Подивитись відео
https://www.youtube.com/watch?v=fAAFO44pJlU
VIDEO
Домашнє завдання
Виконати вправу 2 на сторінці 80 (письмово)
Завдання для 10-A класу (11.11)
Тема "Моя школа. Написання офіційного листа до освітнього закладу. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 09:25
1 Подивитись уважно відео уроку сторінки 74-79
https://www.youtube.com/watch?v=5SvrlmsewNI
https://www.youtube.com/watch?v=9ygFbel6Egc&list=PLPLUeg39dgMzPmxrPdL_45ucwfS5wSjku&index=23
2 Дати відповіді на запитання вправа 1 на сторінці 74
3 Виконати вправу 3 на сторінці 75
4 Виконати вправу 2 на сторінці 76
5 Виконати вправу 3 на сторінці 77 ( усно)
Домашнє завдання
Виконати вправу 4 насторінці 78 (написати лист
Завдання для 10-A класу (09.11)
Тема "Система освіти в Україні . "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 13:25
1 Подивитись уважно відео уроку сторінки 72-73
https://www.youtube.com/watch?v=MtXBoD6XDNM
2 Виконати вправу 1 на сторінці 72
3 Прослухати аудіо запис
https://drive.google.com/file/d/1ybrMsreDWLgfhrtvsgYsu2z5QDRC6hn7/view?usp=sharing
4 Вставити пропущені слова вправа 4 на сторінці 72
5 Прочитати текст та вставити пропущені слова вправа 5 сторінка 73
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виконати тест
Завдання для 10-A класу (28.10)
Тема " Відношення британських підлітків до школи. Моє ставлення до школи. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 09:25
1 Подивитись уважно відео уроку сторінки 68-69
https://www.youtube.com/watch?v=Pjk3baj8ytQ&list=PLPLUeg39dgMzPmxrPdL_45ucwfS5wSjku&index=20
2 Learn or study у чому різниця
Ми говоримо study, коли вивчаємо що-небудь: ми відвідуємо заняття, отримуємо теоретичні знання, докладаємо якісь зусилля, щоб вивчити щось. Наприклад, готуємося до іспиту, вчимо математику в школі, вчимо філософію в університеті.
Ми говоримо learn , коли ми навчаємося якого-небудь навику і можемо користуватися своїми знаннями на практиці. Це не тільки процес вивчення, але і результат. Наприклад, можна навчитися кататися на велосипеді, плавати, водити машину.
Ми можемо вивчати (study) економіку в університеті, але так нічого і не вивчити (learn), тобто бути не здатними застосовувати в життя свої знання.
I studied English at school, but I learned nothing.
Я вивчала англійську мову в школі, але нічого не вивчила.
Коли ми говоримо про те, що ходимо на якісь курси, ми можемо використовувати і study, і learn, так як ми відвідуємо заняття і вивчаємо матеріал (study), а також запам’ятовуємо і можемо користуватися своїми знаннями (learn).
Зверніть увагу на різницю сенсу вживання study та learn:
My friend studied English at the university.
Мій друг вивчав англійську в університеті.
My friend learned English at the university.
Мій друг вивчив англійську в університеті.
У першому випадку ми не можемо нічого сказати результатах. Нам не відомо, він вивчив англійську чи ні.
У другому випадку ми говоримо, що він вивчив його, а, отже, може користуватися своїми знаннями у повсякденному житті
3 Виконати вправу 2 на сторінці 69 (усно)
4 Виконати картку
https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=3hmfxqmdmc&is=y&ia=y&l=nv&i=ddsust&r=ce&db=0&login=success&redirect=1
5 Подивитися уважно відео уроку сторінка 69-71
https://www.youtube.com/watch?v=Q-4dq33Nvfs&list=PLPLUeg39dgMzPmxrPdL_45ucwfS5wSjku&index=18
6 Виконати вправи 1,2,3,4 на сторінках 70-71
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Письмово виконати вправи 5,6 на сторінці 71
Завдання для 10-A класу (26.10)
Тема " Школа. Чи можливе життя без школи. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 13:25
1 Подивитись уважно відео уроку сторінки 64-67
https://www.youtube.com/watch?v=cwQjOJKd7iY&list=PLPLUeg39dgMzPmxrPdL_45ucwfS5wSjku&index=20
VIDEO
2 Прочитати вправу 2 на сторінці 64-65
3 Виконати вправу 3 на сторінці 65
4 Виконати вправу 4 насторінці 66
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Письмово виконати вправу 5 на сторінці 66( дати відповіді на запитання)
Завдання для 10-A класу (19.10)
Тема " Вимоги до особистісних якостей та кваліфікацій. Професії. Систематизація та узагальнення. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 09:25
1 Подивитись уважно відео уроку сторінки 60-62
https://www.youtube.com/watch?v=kfpEf9DDgus&t=21s
2 Усно виконати вправу 1,2 сторінка 60
3 Прочтати вправу 4 на сторінці 61
Дорогі учні! Вам необхідно пройти узагальнююче тестування з теми. Тест виконуєте протягом уроку, лише один раз!!!! Успіхів вам!!!
https://vseosvita.ua/test/start/mpa725
Завдання для 10-A класу (19.10)
Тема " Написання резюме Розвиток умінь сприймання на слух. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 13:25
1 Подивитись уважно відео уроку сторінки 56-59
2 Виконати вправу 1 на сторінці 56
3 Прочитати та перекласти вправу 3 на сторінці 57
4 Виконати картку
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виконати вправу 6 на сторінці 59( написати про те ким ти хочеш бути)
Завдання для 10-A класу (14.10)
Тема " Стилі листів. Структура листа. Ділові листи. Заяви. Оголошення. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 09:25
1 Подивитись уважно відео уроку сторінки 52-55
VIDEO
2 Виконати вправу 2 на сторінці 52 3 Виконати вправу 3 на сторінці 54-55
4 Виконати картку
5 Зіграй в гру
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виконати вправу 4 на сторінці 55 ( написати лист)
Завдання для 10-A класу (12.10)
Тема " Професії в Україні. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 13:25
1 Подивитись уважно відео уроку сторінки 50-51
2 Виконати вправу 1 насторінці 50
3 Прочитати та перекласти вправу 2 на сторінці 51
4 Скласти інткрвью до вправи 1 насторінці 45
5 Виконати вправу 4 насторінці 51
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Завдання для 10-A класу (07.10)
Тема "Професії та професійні якості. Професії вУкраїні. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 09:25
1 Подивитись уважно відео уроку сторінки 46
2 Виконати вправу 1 насторінці 45
3 Виконати вправу 2 на сторінці 46
4 Виконати вправу 3 на сторінці 46
5 Подивитись відео
6 Виконати вправи 5,6 на сторінці 48
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
- Прослухати записи та виконати вправи 4 на сторінці 49 та вправу 5 насторінці 50
https://drive.google.com/file/d/1SghiDKpEvZgfgwJorDNcw9CyTjbNO2fC/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1lnPrEBNNH8I0mD3crumKqbO3vjqGuVrE/view?usp=sharing
- Виконати тест
https://vseosvita.ua/private/go-col/113892-bff6?year=2022
Завдання для 10-A класу (05.10)
Тема "Робота. Трудові уміння та навички. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 13:25
1 Подивитись уважно відео уроку сторінки 43-44
2 Усно виконати вправу1 сторінка 43
3 Розглянути картку та виконати вправу 2 на сторінці 44
3 Виконати вправу 2 на сторінці 44 4 Зіграти в гру
5 Виконати вправу 3 на сторінці 44
Домашнє завдання
Виконати тест
https://vseosvita.ua/test/start/ptp126
Завдання для 10-A класу (30.09)
Тема "Робота. Вакансії. Суасні професії. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 09:25
1 Подивитись уважно відео уроку сторінки 40-43
Ознайомлення з новою лексикою
1. information technology (IT)
the study or use of electronic equipment, especially computers, for storing, accessing, analysing and sending information;
2. an experience
the knowledge and skill that you have gained through doing something for a period of time; the process of gaining this;
3. a qualification
the achievement of passing exams for a particular job;
4. a quality
a thing that is part of a person’s character, especially something good;
5. a requirement
something that is
6. staff
people who work for an organization, especially for business;
7. to earn
to get money for work that you do;
8. to provide
to give something to somebody or make it available for them to use;
9. to require
to need something; to depend on somebody / something;
10. to seek
to look very hard for someone;
11. desirable
that you would like to have or do; worth having or doing;
12. essential
very important for doing something;
13. valuable
worth a lot of money; very useful or important;
14. fluent
able to speak, read or write a language, especially a foreign language, easily and well.
2 Скласти список 5 улюблених професій
3 Прочитати та перекласти вправу 2 на сторінці 40
4 Виконати завдання
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
-картка
Завдання для 10-A класу (28.09)
Тема "Який я?. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 13:25
1 Подивитись уважно відео уроку сторінки 31-35
2 Повторити вживання USED TO виконати вправи 1,2 на сторінці 32
3 Повторити прикметники по темі вправа 3 сторінка 32
4 Виконати вправу 3 на сторінці 33
5 Дати відповіді на анкету вправа4 насторінці 33
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Письмово виконати вправу 5 на сторінці 34 ( описати себе )
Завдання для 10-A класу (23.09)
Тема "Який я?. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 11:30
1 Подивитись уважно відео уроку сторінки 28-31
2 Прочитати та перекласти вправу 2 на сторінці 29
3 Виконати вправу 3 на сторінці 30 розглянути три типи письма
4 Повторити вживання структури USED TO
Домашнє завдання
- Написати розповідь про свого найкращого друга вправа 6 на сторінці 31
- прослухати текст та виконати завдання
- виконати тест
Завдання для 10-A класу (21.09)
Тема "Мої стосунки з іншими. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 14:20
1 Подивитись уважно відео уроку сторінки 27-28
2 Прочитати вправу 1 на сторінці 27 та порівняйти думки про Пітера
3 Дати відповідіна запитаннявправа 2 сторінка 28
4 Прокоментувати вправу 3 сторінка 28
5 Виконати завдання
Домашнє завдання
Виконати тест
Завдання для 10-A класу (19.09)
Тема "Мої давні звички. "
1 Подивитись уважно відео уроку сторінки 25-26
2 Прослухати аудіо
-визначпро що йдеться в тексті вправа 3 ст 26
- дати відповіді на запитання вправа 4 ст 26
3 Повторити вживання used to та виконати тест ( тест відкритий до 19.09 до 19.00)
4 Домашнє завдання
Завдання для 10-A класу (16.09)
Тема "Риси характера. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 11:30
1 Подивитись уважно відео уроку сторінки 22-25
2 Виконай завдання
-
3 Complete the text with used to , didn’t use to, did … to and the words in brackets.
Завдання для 10-A класу (12.09)
Тема "Особистість. Що впливає на особистість?Розвиток лексиних умінь. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 11:30
1 Продивитись відео та прочитати вправу вправу 3 на сторінках 18-19
2 Словникова робота вправа 5 сторінка 20
to affect- впливати
affectionate- ласкавий
aggressive- агресивний
ambitious- амбіційний
bossy- владний
charming- чарівний
competitive- конкурентний
energetic- енергійний
envious- заздрістний
imaginative- з гарною уявою
jealous- ревнивий
manipulative- маніпулянт
moody- примхливий
responsible- відповідальний
selfish- егоїстичний
sensetive- чутливий
sociable- товариський
spoilt- розбалуваний
2 Виконати вправу 5 сторінка 20
3 Усно виконати вправу 6 на сторінці 20
Домашнє завдання
1. Find an odd word out. ( усно)
1) Generous, patient, loyal, greedy, wise
2) Irresponsible, impatient, dishonest, untidy, polite
3) Ambitious, mean, rude, boring, envious
4) Stupid, selfish, self-confident, sincere, stingy, jealous
5) Unkind, unpleasant, untidy, impolite, unselfish
2. Read carefully and match the correct definition to each word.(письмово)
1) Fit
2) Energetic
3) Manipulative
4) Sociable
5) Hardworking
6) Creative
7) Brave
8) Aggressive
a) Is always lively and doesn’t tire easily
b) Is original, artistic and imaginative
c) Is not lazy at all
d) Is healthy and in good physical condition
e) Is not afraid of danger
f) Is friendly and likes being with other people
g) Likes to control people
h) Gets angry quickly and likes fighting
Завдання для 10-A класу (05.09)
Тема "Англійська мова в сучасному світі. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 11:30
1 Продивитись відео та прочитати вправу вправу 7 на сторінках 10-11
2 Прочитати та перекласти вправу 8 на сторінці 12 та скласти правильні речення
3 Виконати завдання (картка)
Домашнє завдання
1 Дати відповіді на запитання (картка)
Завдання для 10-A класу (05.09)
Тема "Англійська мова в сучасному світі. "
Урок відбудеться в Google Meet згідно розкладу 11:30
1 Продивитись відео
2 Прочитати та перекласти вправу 3 а) сторінка 8
3 Прослухати вправу 4 на сторінці 9 та дати відповідь на запитання How many words are there in the English language?
4 Усно виконати вправу 4 b) на сторінці 9
Домашнє завдання
-Письмово виконати вправу 3 b) на сторінці 9
-Усно виконати вправу
Немає коментарів:
Дописати коментар